کد مطلب: 170965
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد:
انتخابات آمريکا از نشانه‌هاي بارز فروپاشي اين حکومت است
تاریخ انتشار : 1395/08/21 17:48:44
نمایش : 1361
امام جمعه شهرکرد گفت: در مسئله جهاني ديگر آمريکاي امروز آمريکاي قبل از انتخابات نيست و نگاه امروز جهانيان به آمريکا مثل ديروز نيست و آمريکا فروپاشيده و شکست خورده شده است.














به گزارش جهانبين نيوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمين‌ محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه دراستان و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌هاي نماز جمعه شهرکرد به مسئله انتخابات اين روز ها در آمريکا اشاره کرد و گفت: همه مردم در مناظره‌هاي نامزدهاي رياست جمهوري آمريکا ديدند و شنيدند که کشوري که خودش را داعيه‌دار رهبري و اداره جهان مي‌دانست، فساد و تبعيض‌نژادي در داخل آن غوغا مي‌کند.

امام جمعه شهرکرد افزود: مردم آمريکا از فساد درون کشورخودشان به ستوه آمده‌اند ولي هيچ راهي ندارند جز آن که به يک فاسد ديگري روي آورند تا به وسيله يک فاسد ديگري، فساد را از درون خودشان مثلا کاهش بدهند و کم کنند. اين قدر اين‌ها به بدبختي گرفتار هستند.

نماينده ولي‌فقيه در استان با تاکيد بر اين که اين انتخابات نشان داد که به فضل الهي آمريکا به سمت فروپاشي مي‌رود تصريح کرد: اهل معرفت، درک و بصيرت اين انتخابات را از نشانه‌هاي بارز فروپاشي آمريکا مي‌بينند؛ کما اين که در مسئله جهاني ديگر آمريکاي امروز آمريکاي قبل از انتخابات نيست و نگاه امروز جهانيان به آمريکا مثل ديروز نيست و آمريکا فروپاشيده و شکست خورده شده و قطعاً در آينده هم بيشتر فروپاشيده خواهد شد

نکونام افزود: فروپاشي آمريکا همان وعده‌اي است که امام راحل (ره) دادند و انقلاب اسلامي هم در مقام آن بوده است که با صدورش دنياي استکبار را متزلزل کند و که به برکت انقلاب به زودي شاهد تزلزل تمام‌عيار و فروپاشي تمام‌عيار پايه‌هاي حکومتي مستکبرين خواهيم بود.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به دل‌بستگي يک عده در داخل به آمريکا با وجود همه شواهد فروپاشي کاخ استبداد تصريح کرد: علي‌رغم همه‌ي اين شواهدي که براي فروپاشي اين کاخ استبداد و استکبار وجود دارد و مشاهده مي‌شود امّا باز يک عده در داخل هنوز هم به عنوان اين که مثلا اگر کي برنده مي‌شد، بهتر بود و اگر کي بازنده مي‌شد، به اين‌ها دل خوش کنند که اين‌ها واقعا جاي تاسف استو نشان از عدم درک درست آنان از مسائل است.

نماينده ولي‌فقيه در استان با اشاره به انتشار سخن آن دوران شهيد رجايي در رسانه‌ملي که گفته بودند: انتخابات آمريکا زماني براي ما مهم بود که وابسه به آن بوديم نه الان که وابستگي به آن نداريم تصريح کرد: ما امروز به لطف الهي استقلال داريم و اي کاش مسئولان ما اين‌جور مستقل نگاه مي‌کردند و دل‌خوش نمي‌شدند به اين که حالا کي برنده و کي بازنده انتخابات آمريکا مي‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين‌نکونام با تاکيد بر اين که عده‌اي به نتيجه انتخابات آمريکا دل‌خوش نکنند تاکيدکرد: آمريکايي ها امروز در درون خودشان متلاشي هستند، مي‌خواهند و بدترين وضعيت قرار دارند حالا مي‌خواهند ما را نجات بدهند و به ما کمک کنند؟

امام جمعه شهرکرد تاکيدکرد: بعضي‌ها در داخل به اين مسائل و بُرد و باخت‌ها دل‌خوش نکنند، بلکه به تاکيدات مدام مستمر رهبر معظم انقلاب بر تکيه بر درون و قدرت دروني، قدرت تسليحاتي، قدرت دفاعي، قدرت اقتصادي، قدرت سياسي، قدرت مردمي و قدرت ايماني توجه ويژه کنند چرا که تا زماني که ما به اين قدرت هاي دروني متکي باشيم دشمن هر قدر هم که قوي باشد هيچ غلطي نمي‌تواند بکند و هيچ ضرر و آسيبي به ما نمي‌تواند وارد کند.

نکونام با تاکيد بر اين که باور اتکا به درون بايد در مسئولان و جامعه نهادينه شود تصريح کرد: الحمدلله اين باور در مردم ما نهادينه است امّا در بعضي‌ها که هنوز يک مقدار اين نگاه در آ‌ن‌ها شکل نگرفته است، اميدوار هستيم اين حوادث اخيرکمک کند که در آن‌ها هم اين نگاه شکل بگيرد.


نماينده ولي‌فقيه دراستان «به‌هم‌پيوستگي جريان‌هاي مؤمن‌انقلابي» از ضرورت‌هاي مهم در درون کشور دانست و گفت: امروز آن چه که رهبر معظم انقلاب از ما مطالبه مي‌کنند و انقلاب اسلامي به شدت نيازمند است «به‌هم‌بپيوستن جريان‌هاي مؤمن‌انقلابي » است.

نکونام خاطرنشان کرد: در راستاي تحقق اين مطالبه رهبري و ضرورت انقلاب جريان‌هاي مؤمن انقلابي در مساجد، پايگاه‌ها، در کانون‌ها و در اجتماعات مهم بايد به‌هم‌پيوستگي خودشان را در عمل نشان بدهند

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به بازگشت پيکر شهيد مدافع حرم شهيد قاسمي پس از سه ماه به چهارمحال وبختياري گفت: استقبال از اين شهيد بزرگوار روز شنبه بيست و دوم آبانماه در شهرکرد برگزار مي شود.

نکونام افزود: امروز دفاع از حرم اهل بيت(ع) يک ارزش متعالي است و کساني که در اين راه قدم بر مي دارند توفيق بلندي داشته اند.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز دشمن براي کمرنگ کردن فرهنگ اهل بيت (ع) در بين مردم ، قصد تخريب حرم ائمه اطهار را دارد که رزمندگان و مدافعان حرم با تمام توان مقابل آنها خواهند ايستاد.

نماينده ولي‌فقيه در استان در ادامه با اشاره با هفته کتاب و کتابخواني افزود: کتابخواني در بين مردم و جوانان ضعيف است و ترويج فرهنگ کتاب و کتابخواني بايد مورد تاکيد باشد و بايد انس با کتاب زمينه رشد را فراهم مي کند.

انتهاي پيام/570ه/1022ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg